nog minder dan 12 uur - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van Henk en Lydia Boerekamps - WaarBenJij.nu nog minder dan 12 uur - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van Henk en Lydia Boerekamps - WaarBenJij.nu

nog minder dan 12 uur

Door: henkenlydia

Blijf op de hoogte en volg Henk en Lydia

29 Januari 2015 | Nederland, Den Helder

De reisdag is aangebroken, nog even stofzuigen er is niemand in huis maar het moest gebeuren??, ach zullen de zenuwen zijn. Katten naar Naomi haar boerderij gebracht, zo zijn ze goed onderdak en worden heel goed verzorgt, is nog gezellig ook met Naomi haar kat Lola en de hond Kees. Laatste dingen in en uit de koffer, vanmiddag lunchen bij Micheal, Naomi en de kleinkinderen. Nog even een middagslaapje en op naar schiphol alwaar het vliegtuig om 21.30 uur vertrekt. Na 11 uur in Bangkok plaatselijke tijd 13.30 uur. De temperatuur is er op dit moment 32 graden is dus wel uit te houden. In de loop van de week meer info en wat foto's (hoop ik).

Groet H&L

• 30 Januari 2015 - 18:52

José:

Nou luitjes jullie zitten nu lekker in de zon wij in de regen geniet xxx.

• 31 Januari 2015 - 09:35

Marion:

Hallo Lydia en Henk.

Nu gefeliciteerd met je verjaardag Lydia en Henk met jou.
    Een dike kus voor jou Lydia.
    Heb gisteren om 18.00 tijd Nederland voor jullie al twaalf in de nacht. Je gemaild en geapp met jou verjaardag. Hoop dat dit is aangekomen.
    Nu ga ik boelen en het is vies weer.

Groetjes Marion

• 03 Februari 2015 - 13:08