van 29 t/m 31 januari - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Henk en Lydia Boerekamps - WaarBenJij.nu van 29 t/m 31 januari - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Henk en Lydia Boerekamps - WaarBenJij.nu

van 29 t/m 31 januari

Blijf op de hoogte en volg Henk en Lydia

01 Februari 2015 | Thailand, Bangkok

29-30-31 januari
Eindelijk is het dan zover, de dag van vertrek naar Schiphol en we werden door al onze kinderen en de mannen en kleinkinderen naar het vliegveld gebracht, was net of we gingen emigreren. Lekker met zijn alle ergen gegeten was bijzonder. Na te zijn ingecheckt richting douane 2 van de oudste Kleinkinderen waren heel verdrietig dat we voor 4 weken weggingen en dat was te zien ook dikke tranen over de wangen. We hadden al gezien dat we drie kwartier vertraging hadden, dat werden er 8 het vliegtuig moest worden de ice en dat betrekkende achter in de rij wachten op je beurt.
Na 11 uur vliegen aangekomen op het vliegveld van Bangkok, mooie en modern, even zoeken naar de koffers en het taxibusje en naar het hotel, wat een gekke huis zeg dat verkeer, moe van de lange reis de kamer op, spulletjes weggelegd en de omgeving verkennen, na wat straatjes te zijn doorgelopen zagen we wat eettentjes langs de kant van de weg, rook en zag er goed uit we gaan het proberen, was heerlijk met Hoofdletters nog een Shang gedaan (merk biertje) en Lydia een ander drankje en naar bed, we zaten er doorheen. De 31 ste was Lydia jarig een speciale dag dus. Al vroeg ontbeten want we gingen naar het Grand paleis, voorheen de plek waar de oude Koning woonde, iedere Koning bouwt zijn eigen onderkomen en steeds een beetje groter en vaak luxer. Het was een en al pracht en praal, eerst de Koninklijke Tempel bezocht en daarna zijn onderkomens, is met bijna geen pen te beschrijven wat een rijkdom. Aan het eind van de ochtend nog een stadstoer en daar passeerde we nog 2 van dit soort complexen. Even onze middagrust de reis zat nog in de benen.
S ’avonds hadden de kinderen voor Lydia ’s verjaardag en boottocht over de rivier georganiseerd met eten en drankjes Thaise muziek en dans, we hebben onwijs genoten, eten, dans, omgeving goed een pracht avond, in het hotel nog een gezellig praatje gemaakt met andere Hollanders en toen naar bedje toe. Tot het volgende verslag.

• 04 Februari 2015 - 15:21

Marion:

Hallo Henk en Lydia.

Mooie foto's . Geniet er maar van.
    Groetjes Marion

• 04 Februari 2015 - 18:17

Naomi Teleke:

hoi lydia en henk
    Jullie zullen wel denken we horen helemaal niets van naomi en önder op jouw verjaardag
    Lydia heb ik een bericht verstuurd jammer genoeg is dat niet aangekomen.
    Dus opnieuw Hiep Hiep Hoera voor Lydia 60 jaar jullie hebben het leuk gevierd een mooie
    boottocht ś avonds met een lekkere temperatuur en een hapje en drankje .
    Mooie fotoś hebben jullie gemaakt. wel vermoeiend zeker maar regelmatig even zitten
    en dan weer verder .Het is nu middernacht bij jullie misschien liggen jullie al te slapen.
    Hier is het weer redelijk overdag zonnig maar wel frisjes.
    Hebben jullie een mooie kamer maak er een foto van?
    We blijven jullie volgen en zijn benieuwd wat er volgt.
    Voor nu welterusten slaap lekker en tot morgen.
    Bye Bye groetjes önder en naomi