15, 16 en 17 febr. - Reisverslag uit Chaweng Noi Beach, Thailand van Henk en Lydia Boerekamps - WaarBenJij.nu 15, 16 en 17 febr. - Reisverslag uit Chaweng Noi Beach, Thailand van Henk en Lydia Boerekamps - WaarBenJij.nu

15, 16 en 17 febr.

Door: H&L

Blijf op de hoogte en volg Henk en Lydia

17 Februari 2015 | Thailand, Chaweng Noi Beach

15, 16 en 17 febr., warm en zonnig is het hier, dit betekend strand en zwembad, rond 10 naar het strand ligstoel zoeken onder een palm en aan de strandboy vragen of hij een parasol wil opzetten. Regelmatig even afkoelen in de zee, stukje lezen en dan verplaatsen we ons naar het zwembad om daar even het zoute water van of af te zwemmen, hier nog een uurtje en dan lekker douchen. Even een powernapje en naar het centrum voor een drankje en een hapje op de terugweg nog even een Mohito cocktail (hmmmmmm) de laatste 2 dagen doen we dit samen met onze Engelse buren een stel iets jonger als wij zijn dan wordt de dag doorgenomen, en dan naar bedje toe. Klinkt eentonig maar is heel goed door ons uit te houden. Morgen vertrekken we naar Koh Tao, een eilandje 2 a 3 uur varen van hier, schijnt dat dit een snorkel en duik eiland is we gaan het meemaken.
Nu ik dit schrijf realiseer ik me ook dat we nog 9 dagen te gaan hebben, de seconde wijzer lijkt hier wel sneller te gaan.
Spoedig meer, groet Henk en Lydia.

• 18 Februari 2015 - 12:21

Marion:

Hallo Henk en Lydia.

Volgens mij willen jullie straks helemaal niet naar huis.
    Ziet er allemaal heel mooi en fijn uit.

Groetjes Marion