vervolg 18 en 19 febr. - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Henk en Lydia Boerekamps - WaarBenJij.nu vervolg 18 en 19 febr. - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Henk en Lydia Boerekamps - WaarBenJij.nu

vervolg 18 en 19 febr.

Door: H&L

Blijf op de hoogte en volg Henk en Lydia

19 Februari 2015 | Thailand, Koh Tao

18 febr, een reisdag van Koh Samui naar Koh Tao, alles verliep weer op rolletjes de taxi haalde keurig op de afgesproken tijd op, we verbazen ons er steeds weer over dat dit allemaal goed gaat we hebben deze transfers in juli geregeld en meer als een half jaar later gaat alles perfect. Bij de pier stonden meer toeristen te wachten, voornamelijk jeugd met veel te zware rugzakken en vaak heel vermoeide koppies, de meesten vielen aan boord dan ook in slaap. De reis duurde ruim drie uur met een stop op een ander eiland. Zoals als eerder gezegd stond er keurig een jongeman te wachten die ons naar het hotel bracht, altijd spannend waar je terecht komt, kan u vertellen het is weer een paradijs. Nu ik dit zit te schrijven om 01.30 Nederlandse tijd, hier 07.30 en kijk ik uit op de zee die nog geen 20 meter van me verwijderd is, zicht wordt een beetje belemmerd door langzaam bewegende palmbomen. Gisteravond naar het centrum van het eiland geweest, kan u zeggen dat het wel even afkicken is het is hier zo rustig vergeleken me met de vorige locaties dat we er heel erg aan moet wennen. Hapje gegeten in het centrum, rondje gelopen, drankje we waren best wel een beetje moe, taxi en nog even naar de pier bar van het hotel gelopen, drankje en naar de kamer. Vandaag gaan we niet veel doen denk ik, of Lydia moet iets leuks verzinnen, maar die ligt nu nog heerlijk te slapen. Morgen met een boot een snorrekel toch rond het eiland maken, van andere hebben we gehoord dat dit de moeite waard is. Jullie zullen het later lezen, groetjes Henk en Lydia.

  • 24 Februari 2015 - 21:20

    Naomi Teleke:


    hallo

  • 24 Februari 2015 - 21:30

    Naomi Teleke:


    hallo Henk en Lydia
    Ik hoef niet te vragen of jullie je vermaken dat blijkt wel uit jullie foto's en reis-
    verslag. erg leuk om te zien en te lezen.
    Een mooi land en veel groen dus volgend jaar weer.
    Hier was er zeer veel regen bah niks aan.
    Het is alweer de laatste week geniet er maar van wij wensen jullie nog veel
    plezier en een goede terug reis .
    Tot ziens in Den Helder en groetjes van ons.
    önder en naomi

  • 25 Februari 2015 - 13:45

    Marion Klaassen:

    Hallo Henk en Llydia.

    Volgens mij nu bijna naar huis.
    Ik wens jullie een fijne terug reis.
    Ga je er wel op in stellen dat het hier stukke minder weer is als daar.
    Tot gauw. Groetjes uit Julianadorp

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Koh Tao

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Februari 2015

de laatste dagen

28 Februari 2015

van Koh Tao naar Hua Hin

19 Februari 2015

vervolg 18 en 19 febr.

17 Februari 2015

15, 16 en 17 febr.

15 Februari 2015

14 febr.
Henk en Lydia

Stel die graag reist

Actief sinds 01 Jan. 2015
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 5645

Voorgaande reizen:

01 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: