Voorbereidingen - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van Henk en Lydia Boerekamps - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van Henk en Lydia Boerekamps - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: H&L

Blijf op de hoogte en volg Henk en Lydia

01 Januari 2015 | Nederland, Den Helder

Datum 01 jan. 2015

Ons eerste verhaal in op waarbenjij site, even wennen waar en hoe eea moet, maar na wat proberen en zoeken komen we er uiteindelijk wel uit.

Vorige week nieuwe paspoorten en een nieuwe Visa kaart aangevraagde, op internet een heel leuke site gevonden waar op een eenvoudige wijze tips worden verteld, eea staat in een e book nemen we mee.

We hebben 2 nieuwe koffer gekocht zo'n tuusenmaatje, het is de bedoeling dat we ieder een rugzak/tas meenemen en ieder een koffer. In de eerste week van januari 2015 naar de huisarts voor onze prikken, Henk heeft in oktober 2014 al zijn eerste Hepatitus A prik al gehad, nu nog de 2e en hij is er voor 25 jaar vanaf. Hier en daar ontstaan er al stapeltje kleding en nandere zaken van die stapeltjes van dit moeten we niet vergeten. O, ja nog een nieuw fototoestel gekocht het is een Nikon coolpix L29 geworden een heel goedkoop dingetje als die wordt gestolen of we verliezen hem is er geen man overboord.
En natuurlijk deze pagina geopend.

• 27 Januari 2015 - 10:56

Jack:

Prettige Vakantie!

• 31 Januari 2015 - 16:11

Naomi En önder:

hiep hiep hoera voor Lydia vandaag 6O jaar hartelijk gefeliciteerd namens önder en mij.
    Wij gaan ervan uit dat jullie gezellig ergens zitten en het glas heffen op deze dag en wel
    met zon lekker in de warmte heerlijk en geniet vooral.
    wij zullen elke dag jullie volgen wat jullie ondernemen en mee maken.
    Nogmaals een fijne dag verder en zijn benieuwd wat jullie vandaag is overkomen.
    Veel liefs en groetjes önder en naomi.