14 febr. - Reisverslag uit Chaweng Noi Beach, Thailand van Henk en Lydia Boerekamps - WaarBenJij.nu 14 febr. - Reisverslag uit Chaweng Noi Beach, Thailand van Henk en Lydia Boerekamps - WaarBenJij.nu

14 febr.

Door: H&L

Blijf op de hoogte en volg Henk en Lydia

15 Februari 2015 | Thailand, Chaweng Noi Beach

Zaterdag 14 febr., Valentijnsdag wordt hier in Koh Samui ook uitbundig gevierd overal zijn er rozen te koop. Vandaag hebben we een motor (200 cc) gehuurd. Onze rit zou een rondje eiland worden, zo’n 70 kilometers. Op de kaart een plan gemaakt, daar kwam weinig van terecht de afslagen vlogen elkaar zo snel op dat je al snel veel verder bent als dat je gedacht hebt. De rit was schitterend, veel groen, mooie uitzichten op zee en veel hoogte verschillen. Na verloop van tijd een smoothy langs de weg genomen, Lydia een ananas en ik een lemon de smoothys werden bereidt met vers fruit, heerlijk. Op naar de volgende uitdaging, na een kilometer te hebben gereden, strand (zie foto) in de remmen en motor op het strand geparkeerd, was er stil, kleertjes uit zwembroek en bikini aan en heerlijk in de Thaise zee gezwommen, heerlijk, lekker op het strand opdrogen en verder. We zagen een afslag Conrad resort, hup erheen, nou dat was me wat na wat bochten een verkeersregelaar op de weg, we moesten stoppen, na overleg met zijn Mobil mochten we doorrijden, was een spannende weg, steil je wil het niet weten, we hadden een 200 cc motor die had er moeite mee en een haarspelt bochten pffff, Lydia heeft de helft maar gezien, de andere helft waren haar ogen gesloten. Boven aangekomen kwamen we op het resort, 5 sterren, schitterend, iedere ruime studio had zijn eigen zwembad en was tegen de berg op gebouwd en een schitterend uitzicht. De zelfde rit naar beneden en verder, hier en daar nog gestopt, terug naar het hotel we waren zo’n 5 uur weggeweest we hadden zin in het zwembad en iets te drinken, wat we hadden meegenomen was warm.
Nu tegen 1 uur s ‘nachts lekker op het balkon met enkel een korte broek aan, het is nog steeds erg warm, welterusten.